Ile może zyskać Twój obiekt sportowy dzięki zrównoważonym praktykom czyszczenia?

Niezależnie od rozmiaru i popularności, kondycja twojego obiektu sportowego i całego twojego przedsiębiorstwa zależy od ochrony zdrowia twoich klientów i pracowników. Dziś myślący przyszłościowo operatorzy łączą środki zdroworozsądkowe z innowacyjnymi produktami, aby upewnić się, że ich obiekty są czyste, przyjemne i całkowicie bezpieczne. Oto kilka najlepszych praktyk w zakresie higieny, które każdy obiekt sportowy powinien przestrzegać:

1. Opracuj swój plan
Niezależnie od tego, czy masz kilka metrów kwadratowych stadionu, które chcesz utrzymać w czystości, czy też "tylko" kilka sal gimnastycznych i szatni, dzięki przemyślanemu i spisanemu planowi sprzątania zrobisz największy - pierwszy krok. Dołącz szczegółowy, regularny harmonogram, pamiętając, że czyszczenie rzadziej może kosztować Cię więcej, szczególnie jeśli chodzi o satysfakcję klienta (badanie branży czyszczenia wykazało, że czystość w łazience/szatni jest najważniejszym wymogiem klienta). Wyraźnie opisz, co należy zrobić, kiedy i jak - to pomoże zapewnić spójność i zgodność, nawet przy nieuniknionym obrocie pracowników.

2. Nie tylko czyste / czyste to zielone
Nie wystarczy, aby Twoja placówka była czystsza i bezpieczniejsza - Twoi klienci oczekują, że to zrobisz, jednocześnie zachowując czyste i bezpieczne środowisko. W rzeczywistości 61% konsumentów spodziewa się, że przedsiębiorstwa będą odgrywać zasadniczą rolę w zrównoważonych praktykach i wykorzystywaniu przyjaznych dla środowiska produktów i procesów. Może to być tak proste, jak użycie produktów z makulatury lub kompostowanie na dużą skalę.

3. Bądź sprytny, aż do łazienki
Termin "inteligentne urządzenia" może wywoływać obrazy czujników, które liczą tłumy lub aplikacje, które pozwalają poszczególnym fanom wchodzić w interakcję z grą. Ale zdobywanie mądrości powinno rozciągać się na cały lokal, w tym na skromną toaletę. Nowe technologie - takie jak dozowniki ręczników z sensorem - pomagają zwiększyć czystość obiektu, minimalizują straty, jednocześnie skracając czas personelu sprzątającego.

Sprawdź naszą ofertę na dozowniki TORK ->

4. Zaangażuj i edukuj sprzedawców, pracowników i klientów
Zarządcy obiektu nie powinni podążać samodzielnie, jeśli chodzi o wykorzystywanie zrównoważonych metod czyszczenia. Ze względu na duże zainteresowanie konsumentów wszystkimi ekologicznymi rozwiązaniami, zarządcy obiektów mogą zwrócić się do swoich zielonych dostawców, aby nie tylko dostarczali towary, ale także edukowali. Relacje te mogą być szczególnie cenne przy wspieraniu inicjatyw edukacyjnych, czy to przy pomocy prostych materiałów informacyjnych i szkoleniowych, czy też w bardziej angażujących programach, które angażują klientów.

Wady obiektów brudnych są zbyt oczywiste, a możliwości "oczyszczenia" na rynku często są mniejsze. Dzięki byciu bardziej świadomym, zaangażowanym i kreatywnym zarówno w zakresie czystości, jak i zrównoważonego rozwoju, Twój obiekt sportowy może osiągnąć zamierzony sukces.

 

Żródło: TORK USA